Mor Barn Trening

Shot of a young woman working out with her baby boy at home

Nå er det oppstart av ny runde med mor barn trening på Balansen.

Mor barn treningen foregår i små grupper, på maks 10 deltakere, hvor barnet er belastning under mange av øvelsene. Hele kroppen skal trenes, men hovedfokus vil være oppstrammende øvelser etter svangerskap og styrking av rygg i forhold til amming, løft og bæring. Det blir ingen hard kondisjonstrening i timen.

Mor og barn er en fin måte å komme tilbake i form på. Og det vil også klargjøre deg for videre trening. Anbefalt oppstart ca 6 uker etter fødsel evt. lengre tid etter keisersnitt.
Fysioterapeut Line Halvorsen fra Eureka, med spesialkompetanse på inkontinens og bekkenbunnplager kommer innom og gir info om trening av bekkenbunn og viktigheten av dette.

Ta med håndkle til å legge på mattene evt. pledd til babyen.

Oppstart:

  • Onsdag 9 august kl. 11.30
    Varighet 8 uker.

Tidspunkt: kl 11:30 – 12:30
Instruktør: Aina Helen Brunstad
Pris: 990,- (bindende påmelding)
Påmelding: aina@balansen.no Telefon: 95139527

Passer ikke første oppstart kan du bli med neste gang.
Vi har oppstart av nye grupper hver 4 uke neste hele året.

  • Mandag 28 august kl. 11.30
  • Onsdag 4 oktober kl. 11.30
  • Mandag 23 oktober kl. 11.30
  • Onsdag 29 november kl. 11.30

 

 

Utviklet av: Skar Webutvikling - Designet av: Furore design og kommunikasjon