Styrke

Gruppetimer i kategorien Styrke er trening som gir resultater! På disse timene står treningseffekten i fokus. Timene energiske, tøffe og enkle slik at de passer for de aller fleste.


Catslide

Catslide er for kvinner og menn i alle aldre uansett treningsbakgrunn. Det brukes enkle prinsipper og sklimatter som verktøy. Dette er en sammensatt treningstime som utfordrer hele kroppen. Du kan utfordre muskelstyrken til det maksimale samtidig som du jobber med høy puls. Belastningen kan enkelt tilpasses avhengig av dine forutsetninger og treningsformål. Catslide gir trippel effekt ved forbedret styrke, kondisjon og økt fettforbrenning. Dette er timene våre der du best merker progresjon i kjernemuskulaturen dersom du deltar ukentlig. Timen er inspirert av ulike former for trening der kravene til styrke, balanse og kroppsbeherskelse er gjeldene.


Mage Rumpe Lår

Vi jobber med minibands/strikk gjennom hele økta, med fokus på musklene i mage, sete og lår.
Trening med strikk gir mye mer enn strammere mage, sprettrumpe og faste lår.
Du styrker stabiliteten i hofte, knær og ankler.
Øvelsene utfordrer muskulatur vi ikke er like flink å utfordre i treningen og hverdagen vår,
samtidig som hovedmuskulaturen får kjørt seg godt.
Lover ei utfordrende og morsom økt, og med garanti om gangsperre i ettertid,
om du sjøl gjør en god jobb!


TRX

TRX er styrketrening i slynge. Denne treningsformen gir bedret koordinasjon, bevegelighet og balanse. Å trene i slynger vil si at du holder hender eller føtter i en slynge og bruker kroppsvekt og tyngdekraften som motstand. Du kan selv tilpasse vanskelighetsgraden ved å ta et skritt frem eller tilbake slik at kroppens vinkel mot underlaget blir større eller mindre. Slyngene er ustabile, noe som gjør at kjerne- og støttemuskulatur må involveres i stor grad uansett hvilken muskelgruppe du jobber med.
Enten du er relativt utrent, erfaren mosjonist eller idrettsutøver, har vi en TRX-time for deg.

TRX Basic 30 er en roligere og enklere TRX-time som passer for alle.


Power Pump

Utholdende styrketrening med vektstang og frie vekter til skikkelig treningsmusikk!
Sang for sang jobber vi oss gjennom hver muskelgruppe. Her får du trent hele kroppen.
Timen passer for alle, du velger ditt nivå ut fra tyngden på vektskivene.


Easyline

Rask og effektiv sirkeltrening. Passer for deg som vil trene i et vennlig og uformelt miljø, der du kan benytte deg av tiltalende og brukervennlig treningsutstyr. Easy Line er ypperlig hurtigtrening for styrke og forbrenning. Timen passer fra utrent til trent.

 


 Basisball Raw

BasisBall er et nytt gruppetreningskonsept med fokus på styrke, utholdenhet, balanse, stabilitet og mobilitet.
Dette er en basistime med treningsball, BasisBall, i ulike tyngder. BasisBall Raw vil hjelpe deg med å bygge opp en RÅ fysikk, og har fokus på individualisering av både øvelser og nivå. Timen er enkel, hard og utfordrende. Du trener hele kroppen.

Basisball forklart av en av grunnleggerne, Siri Linn Haugen:
Inspirasjonskilden til konseptet kommer fra idretten og verdiene er gjennomsyret av dette. Verdiene er: lek, utilgjort, energifrisk og effektiv. Det som gjør konseptet vårt annerledes er kombinasjonen av verdiene våre, samt høg fagkompetanse innen basistrening, og organisering/struktur av treningen. Vi setter basistrening i system og gjør treningen fri for koreografi, treningen er “tidsinnstilt”.
Det som også skiller seg ut med dette konseptet er at det kan tilpasses ulike bransjer og målgrupper. Alle finner sin plass og passer inn. Konseptet passer til både i gruppetrening, PT-setting, skole / idrett og bedrift.

 


Utviklet av: Skar Webutvikling - Designet av: Furore design og kommunikasjon